sobota, 29 marca 2014

Rozdział I

~~Dom Black'ów~~

~~oczami Rydiana~~
Kilka dni temu odkryłem zespół R5 i odrazu go pokochałem. Dziś miałem pomysł by upodobnić się do Rikera lidera zespołu, więc dlatego siedziałem w łazience ok. godzine. Ubrałem: ciemno-niebieskie  rurki, białą podkoszulkę , czarną, skóżaną kurtkę i wysokie trampki z napisem "LOUD" i pojechałem do szkoły moim czarnym cabrioletem. W szkole jak zawsze nudno ,ale na następny dzień miał być bal. Po szkole cały dzień szukałem informacji o R5 nawet przy obiedzie. Czy wiedziałeś że Rocky brał udział w chubby bunny challenge z The Vamps ??? Nie??? TO PROSZE :
http://www.youtube.com/watch?v=JuCWMJlBVGk
Na balu widziałem siostre w przepięknej sukience z R5 była niesamowita, byłem trochu zdziwiony ale OK R5 staje sie popularne. Zabawa była zajebista ale gdy zobaszyłem, że moja dziewczyna podrywa innego chłopaka byłem poprostu tak załamany, że postanowiłem uciec z balu i wrócić do domu, lecz wsiadłem do złego bus'a i pojechałem do L.A

~~oczami Martiny~~
Gdy wstałam rano łazienka była zajęta przez Rydiana. Czekałam z 40min. zanim dzwi się otworzyły i Rydian wyszedł wyszykowany. Wydarłam sie na niego bo za 20 min musze pojechać do szkoły na swoim cross'ie. Wbiegłam do łazienki umalowałam sie i nałożyłam na siebie: żółte rurki, białą bluzkę na ramiączkach i pobiegłam włożyć moje czarne koturny i skórzaną kurtkę. Kiedy wychodziłam do szkoły i zobaczyłam brata wydawało mi się ,że kogoś mi przypomina lecz nie miałam czasu by sie nad tym zastanawiać i wsiadłam na cross'a. Gdy dojechałam do szkoły zaparkowałam na parkingu moim cross'em i zauwarzyłam moja przyjaciółke Magdę i krzyknełam;
-Hej Madzia!!!
- Siemka Marti!
-Co mamy pierwsze?
-Muzyke.
-Spoks to idziemy.
Weszłyśmy do klasy pełnej uczniów lecz pani jeszcze nie było , więc siadłyśmy w ławce za moim bratem. Przez całą lekcje siedziałam i przygladałam się Rydianowi i myślałam do kogo jest podobny. Nagle zadzwonił dzwonek i wyszliśmy na korytarz. Widziałyśmy jak wieszali ogłoszenie na jutrzejszą dyskoteke o której kompletnie zapomiałam. Zapytałam Magdy kogo zaprosiła. Magda na to:
-O krude... ZAPOMNIAŁAM!!! A ty z kim idziesz???
-Ja oczywiście że...
-Z nikim prawda???
-No-um-y .........nie - rzekła załamanym głosem.
-Znam cie od lat i wiem, że kłamiesz.
-No ok jestem sama.
Po kilku lekcjach wiedziałyśmy z kim pójdziemy.Kiedy zadzwonił dzwonek po 7 lekcji poszłam do szatni i pojechałam do domu. W środku czekał na mnie duży obiad. Po zjedzeniu frykasów poszłam na góre do swojego pokoju i zaczełam sie zastanawiać do kogo jes podobny mój braciszek. Siedze i myśle do kogo jest podobny mija godzina i nic, mijają dwie i nic do głowy mi nie przychodziło, myślałam tak do północy i nawet niewiem kiedy zasnęłam. Na następny dzień nie poszłam do szkoły bo musieli przygotować ją na bal. W wolnym czasie wybrałam sukienkę.

Według mnie była piękna ,ale mój brat patrzył sie na balu na tę sukienkę bardzo dziwnie. Kiedy już wróciłam z balu a wyszłam ostatnia w domu była tylko moja mama a brata nigdzie nie widziałam...
TAK NA KONIEC:
Czy Martina znajdzie Rydiana???
Kogo Martina spotka na ulicy???
Kogo Rodzeństwo Black pozna???